Total Pageviews

Sunday, December 12, 2010

Setahun Kemudian

Setahun kemudian..apa yang berlaku yer...nanti aku sambung...nak titon dulu.....
ok,dah ready nak citer nih....apa yg terjadi genap setahun selepas ibu meninggal kan kami semua....atuk pula yg pergi mengadap Illahi..betul2 genap setahun,pada hari yg sama iaitu malam jumaat...beberapa hari sebelum meninggal,atuk ader ckp dier nampak arwah ibu,dripada situ aku seperti dapat menggagak bahawa atuk juga akan pergi...yang paling sedih,aku tak dapat menatap wajahnya yang terakhir...hati membuak2 hendak pergi,tetapi diatas nasihat makcik2..aku putuskan untuk duduk dirumah sahaja...kerana aku baru sahaja melahirkan baby...sehari sebelum meninggal,malamnya aku mimpi kan atuk..aku ckp pada dier..aku minta maaf sebab tak dapat dtg umah atuk..sebab selepas bersalin aku mmg lah tak keluar..dlm pantang kan..biasanya rutin aku,setiap hari ahad aku akan dtg pergi rumah atuk...tetapi rutin itu masih kuteruskan juga..sebab makcik ku tinggal kat sana..cuma tidaklah sekerap tiap2 minggu...kadang bila dtg kesana..sayu tengok bilik dier yg berwarna hijau tuh..sgt ceria..tetapi penghuni nya sudah berpindah kealam yang lain...semoga rohnya aman disana....Amin.....

No comments:

Post a Comment