Total Pageviews

Monday, December 20, 2010

Arwah Nurin Jazlin

Semalam aku nak hantar email pada abg aku,lepas tuh asyik failed jerk..yahoo suh check aku punya inbox mgkin terlalu byk,so aku pun check lah satu persatu..yg dah berkurun2 semua ader..so aku pun start mendelete mana yg tak berguna..sdg aku check satu persatu..terpandang aku email aku yg lama tuh,kes nurin jazlin..aku pun buka..aduh sayu nyer hati aku....mcmmana nak menghadapi situasi begini jika perkara itu terjadi pada aku?oh tidak...kejam sungguh si pelaku yg menzalimi tubuh anak kecil itu...apa yg dier mahu?kenapa dier buat begitu?kenapa dier sgt tak berperasaan.....apa yg aku harap,kita semua lebih berhati2..mengambil iktibar dari apa yg telah berlaku...moralnya disini,jangan membiarkan anak kita keluar ketaman tanpa kita,jgn biar keluar kekedai tanpa kita...harap sipelaku dapat balasan yg setimpal dgn apa yg telah dilakukan...walaupun dan bertahun ianya berlaku,ia masih kekal dlm ingatan.Al-Fatihah buat arwah dan juga keluarganya..

No comments:

Post a Comment