Total Pageviews

Monday, December 13, 2010

Aku orang baru..sudi2lah mengajar aku...

Aku baru nak berjinak ke alam blog nih..byak sungguh yang aku tak tahu..terlalu kerdil rasanyer....aku nak cuba cari side income,tapi aku tak tahu cara yang betul nya bagaimana...sape2 yg dah master tu..ajarlah aku...kita tak perlu malu untuk bertanya kan...betul tak?aku sedang belajar nih...mencuba..mencuba dan terus mencuba...susah juga yer...hihihihihi...sikit2 dulu lah yer..kalau ader yg tak kena..tegur2lah aku....aku sedia mendengar....:) toink toink....

1 comment:

  1. salam,saya pun baru jugak....memang nak dpt income jgk...earning pun rm0.tak tau mcm mana.ade yg ckp kena traffic tinggi,kalau nak income tu iklan nuffnang kena klik,kena blogwalking ,jangan putus asa,entry blog best baru ade org nak baca,byk lagi kot..tanya org2 yg dah lama dan pro mcm ben.

    ReplyDelete